fredag 6 november 2009

Ingen Carrie precis...


Sex And The City är väl inget program jag följer precis, men de gånger jag har sett på det, får ja alltid en konstig lust efter att skriva. Jag vill oxå ha en krönika.
Sitta där med en laptop (med en liten äpplesymbol på)vid fönstret när regnet öser ner,dricka lite vin och skriva på min krönika som betalar sej så bra att jag bara kan gå omkring på stan å handla hela dagarna om jag inte sitter och fikar med mina kompisar.

Men nu sitter jag här, med en stationär data upptryckt mot väggen i en stor klumpig kontorsstol, det regnar inte ens och vinet har bytts ut mot en kall kopp te.
Mina vänner bor inte ens på ön...men jag har ändå inga pengar och fiket här i Slite är redan stängt.
Men ja klagar inte...önskar mej bara lite.

3 kommentarer:

linda sa...

Låter som min dröm med! Förutom att jag också sitter med glasögonen på näsan på min altan intill stranden och smuttar på en härlig latte!!!!

Och en vacker dag ska det inte bara vara en dröm!!!!

Pauline sa...

Nu tänker jag läsa din blogg typ everyday, så hoppas att du uppdaterar! :) Hoppas allt är bra med dig och Thomas! Kraam!

Anonym sa...

Hej Tora! Läser din fotoblogg maniskt.. Första gången jag läser en blogg som inte suger = ) och jag blir heller inte upprörd, fantastiskt!! Ha det jätte bra. Kram Fia