torsdag 26 augusti 2010

Självporträtt...för många år sedan



4 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Kraftfullt och samtidigt skört...vackert!

Anonym sa...

ToRa, jag är imponerad, det vet Du redan.... men det betyder inte att jag inte kan bli ännu mer hänförd. FAN så FINA bilder.... Tack för alla godiskommentarer.

Skall Du inte vara med i min lite rockiga tävling? Den kommer att passa Dig som handen i hansken ;)

LAV

Agneta

Anonym sa...

ToRa

Tack för Din kommentar, men min tävling är ett inlägg ner (under ballett-damerna). Skriv bara Din kommentar om Du vill vara med, och vill Du ha extra vinstchanser så länkar Du till både mig och familjesmycken, då har Du tre lotter/chanser!

Smycket är som sagt mycket ToRa...

LAV

Agneta

Anonym sa...

Hej Tora, har Du inte hittat till min tävling ännu? Den tar slut i morgon så skynda skynda...

Kom och hälsa på min son vetja ;)

Agneta